Pengeautomat/ATM

KONTANTEN pengeautomater

Nokas samarbejder med en række pengeinstitutter omkring konceptet KONTANTEN. Er du kunde i et af disse pengeinstitutter, har du flere pengeautomater at vælge imellem. I KONTANTEN pengeautomaterne får du adgang til at hæve penge og få saldooplysninger, og i mange af pengeautomaterne kan du også indsætte danske kroner og hæve Euro.

Kunder, der ikke er tilknyttet pengeinstitutter i KONTANTEN samarbejdet, kan også benytte KONTANTEN pengeautomaterne, dog kun til at hæve penge.

Se hvilke pengeinstitutter, der er med i KONTANTEN her.

Nedenfor kan du få hjælp til forskellige henvendelser omkring pengeautomaterne.

Hvor finder jeg en pengeautomat?

Se et kort over vores pengeautomater, find den nærmeste automat, eller se hvilke muligheder, der er i de forskellige automater her.

Jeg har oplevet en fejl

Har du fået udbetalt et forkert beløb eller viser kvitteringen et andet beløb end det, du har indbetalt, har du mulighed for at gøre indsigelse over transaktionen. Klik her, udfyld formularen og afslut med ”SEND”. Herefter modtager du en mail med en kvittering for, at din indsigelse er modtaget. Senest fem bankdage herefter modtager du en status på din sag.

Generelle henvendelser omkring pengeautomater – f.eks. hvis en pengeautomat ikke virker

Har du henvendelser om vores pengeautomater, eller oplever du, at der er tekniske problemer med en pengeautomat, så hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte os her.